Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Нанаєва Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Нанаєва Т. В. Інноваційні освітні програми корпорації intel [Електронний ресурс] / Т. В. Нанаєва // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2010. - № 6. - С. 3-5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2010_6_2
| 2. |
Кузьмінська О. Г. Освітня політика та інформаційні технології: як досягти системного ефекту? [Електронний ресурс] / О. Г. Кузьмінська, Т. В. Нанаєва // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 52, вип. 2. - С. 121-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_52_2_13 Розглянуто питання системного підходу до формування освітньої ІКТ-політики на рівні держави, регіону, навчального закладу. На основі аналізу міжнародного досвіду з питань трансформації систем освіти визначено характеристики освітньої політики та роль ІКТ-політики в процесі здійснення трансформаційних змін, запропоновано інструменти для розробки та рекомендації щодо застосування ІКТ-політики. Наведено результати апробації розробленого корпорацією Intel® Інструментарію трансформації ІКТ-політики в освіті. Означено переваги створення спільної платформи для поширення інновацій та імплементації проектів з розробки ІКТ-політики.Рассмотрены вопросы реализации системного подхода к формированию образовательной ИКТ-политики на уровне государства, региона, учебного заведения. На основе анализа международного опыта по трансформации систем образования определены характеристики образовательной политики и роль ИКТ-политики в процессе осуществления трансформационных изменений; предложены инструменты для разработки и рекомендации по внедрению ИКТ-политики. Приведены результаты апробации разработанного корпорацией Intel® Инструментария трансформации ИКТ-политики в образовании. Отмечены преимущества создания общей платформы для распространения инноваций и имплементации проектов по разработке ИКТ-политики.The article is devoted to a systematic approach to formation of educational ICT policy at the state and regional level and at the level of educational institution. Key characteristics of educational policy and the role of ICT policies in the process of transformational changes were identified, based on analysis of international experience in the transformation of education systems, policy development tools and recommendations for the use of ICT policy were proposed. The results of testing of the Intel® Education Transformation Policy Tool, developed by Intel®, were presented. Authors determined the benefits of creating a common platform for the dissemination and implementation of innovation projects for development of the ICT policy.
| 3. |
Морзе Н. Опис цифрової компетентності педагогічного працівника (проект) [Електронний ресурс] / Н. Морзе, О. Базелюк, І. Воротникова, Н. Дементієвська, О. Захар, Т. Нанаєва, О. Пасічник, Л. Чернікова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2019. - Вип. спецвип.. - С. 1-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2019_spetsvip
| 4. |
Морзе Н. Стан та перспективи навчання інформатики в закладах загальної середньої освіти України [Електронний ресурс] / Н. Морзе, Т. Нанаєва, О. Пасічник // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2022. - Т. 92, № 6. - С. 1-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2022_92_6_3
|
|
|